Producenci
Wersje językowe
Waluty
Zwroty i reklamacje

ADRES DO ZWROTÓW I REKLAMACJI:

VERDONE Tomasz Jagielski
66-620 Gubin, WAŁOWICE 74A (ul. Kresowa)
e-mail: sklep@bambole.pl
tel.: 884 946 066

z dopiskiem: "zwrot" lub "reklamacja"

 

ZWROT TOWARU

UPRAWNIENIE KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot zakupionego towaru.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy. Wzór formularza dostępny jest pod adresem: http://verdone.pl/verdone-formularz-zwrotu.pdf

 

ZWROT 30 DNI

Ponadto, sklep Bambole.pl honoruje zwrot towaru w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia zakupu. Aby skorzystać ze zwrotu w terminie 30 dni towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny i pozostawać w oryginalnym opakowaniu. Opakowanie nie może być uszkodzone oraz nie może posiadać śladów rozpakowania.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie poźniej niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Towar proszę odesłać na powyższy "ADRES ZWROTÓW I REKLAMACJI", niezwłocznie, a w każdym razie nie poźniej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeśli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Prosimy o dokładne zabezpieczenie wysyłango towaru aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Prosimy również aby dołączyć wszystkie otrzymane akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

REKLAMACJE

1. VERDONE Tomasz Jagielski (bambole.pl) jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodesie Cywilnym.

2. VERDONE Tomasz Jagielski (bambole.pl) zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

3. VERDONE Tomasz Jagielski (bambole.pl) nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

4. W razie koniecznośći odesłania towaru do nas prosimy o wysyłkę na podany wyżej "ADRES ZWROTÓW I REKLAMACJI"

5. Należy dołączyć pismo reklamacyjne zawierające: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

6. Prosimy o dokładne zabezpieczenie wysyłanego towaru aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie. Prosimy również aby dołączyć wszystkie otrzymane akcesoria oraz kopię dokumentu zakupu.

Uwaga! Istnieje możliwość, że reklamowany towar odbierze kurier na zlecenie i koszt sklepu BAMBOLE.PL lub autoryzowanego serwisu. Dlatego proponujemy wcześniejszy kontakt z nami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Opinie o bambole.pl na Opineo.pl
Sklep internetowy Shoper.pl